martes, 2 de junio de 2015

Top Ten Tuesdays #1: Llibres que sento que tothom ha llegit menys jo

Hola a tots!

Per anar publicant amb més constància he decidit unir-me als TOP TEN TUESDAYS, una secció original del blog The Broke and the Bookish. Penso que fer aquesta secció serà molt divertit I dinàmic pel bloc.


Aquest dimarts toca... Top Ten dels llibres que sento que tothom ha llegit menys jo!






1.    Harry Potter, J. K. Rowling.
No, no he llegit cap llibre. M’agradaria llegir la saga, però com que ja conec l’essència de la història, sento que no és una necessitat llegir-me’ls en aquest moment.






2.    Saga Crepuscle, Stephenie Meyer.
No he llegit cap llibre de la saga, encara que tinc el llibre d’Eclipsi des de fa moltíssim temps.






3.    Saga Percy Jackson, Rick Riordan.
M’atreu moltíssim que els llibres estiguin relacionats amb la mitologia, però crec que llegiria abans la segona saga.








4.    Els avantatges de ser un marginat, Stephen Chbosky.
Aquest llibre es va fer molt famós a partir de la seva adaptació cinematogràfica, però jo encara no li he donat una oportunitat.









5.    Eleanor and Park, Rainbow Rowell.
No només no me l’he llegit, sinó que quasi no conec res d’ell!









6.    Crescendo, Becca Fitzpatrick.
Vaig llegir Hush Hush fa molt de temps, però no vaig continuar la saga.









7.    Canciones para Paula, Blue Jeans.
El tinc a la meva prestatgeria des de fa molt de temps, però sempre el deixo a mitges.







8.    Saga Lux, Jennifer L. Armentrout.
M’han recomanat un munt de cops aquest llibre, però encara no he decidit llegir-me’l.








9.    Trilogia The Shiver, Maggie Stiefvater.
He escoltat tantes opinions diferents sobre aquests llibres que encara no m’atreveixo a llegir-me’ls.









10.  Pandemonium, Lauren Oliver.
Encara que el primer llibre tingues tot el necessari perquè m’agrades, no ho va fer. Això no vol dir que no continuï la trilogia, sinó que estic esperant el moment que em vingui de gust continuar-la.




Fins aquí per avui. Ens veiem pròximament pel bloc!




1 comentario:

  1. Hola! Sóc el Bernat de Perduts entre Llibres. T'he nominat al Liebster Adwards, crec que no l'has fet sinó em sap greu :) Et deixo l'enllaç: http://cinellibres.blogspot.com.es/2015/06/premi-liebster-adward.html
    Dels llibres que dius no m'he n'he llegit gaires, però no haver-te llegit "Hary Potter!! ;P
    Ens veiem aviat! :D

    ResponderEliminar