miércoles, 17 de junio de 2015

Reacció al tràiler: L'ocell de la revolta part II

Fa pocs dies van penjar a internet el tràiler de L’ocell de la revolta, part 2, així que avui faré la reacció al tràiler, i compartiré la meva opinió amb vosaltres.


La primera escena que podem veure és el casament de l’Annie i el Finnick, els dos tributs del districte 4 que van guanyar els seus respectius Jocs de la fam i que vam tenir el plaer de conèixer a En flames. Aquesta escena és una escena molt feliç i esperada, ja que amb tot el que està passant amb la revolució tots necessiten una mica de felicitat, i aquest casament dóna la sensació de què aporta esperança i felicitat als ciutadans, com podem veure en la cara de l’Effie i en el ball del districte 13.
El tràiler continua uns segons més donant aquesta sensació, una sensació de què tot anirà bé i veiem als ciutadans decidits, a la Katniss, el Hamith, el Plutarch i a la Effie somrient... De cop les escenes que donen aquesta sensació es comencen a alternar amb escenes d’acció i amb la veu en off de la Katniss demanant als ciutadans de Panem que apuntin les seves armes al Capitoli.

Amb tot el que he vist de moment, ja m’he emocionat, i quan pensava que no podria emocionar-me més en Peeta i la Katniss s’abracen. No puc recordar si això passa al llibre, ja que és un detall molt concret i el vaig llegir fa temps, però veure’ls així em trenca el cor.

Després les escenes d’acció continuen i la veu del Snow apareix: “Srta. Everdeen no cometi un error...”. Això sí que ho puc recordar, el moment en el qual els dos parlen i ell li fa entreveure la realitat de la situació (els que heu llegit el llibre sabeu de què us estic parlant, però no ho vull per no fer-li un spoiler a algú). Hem sorprèn que surti aquesta escena al tràiler en comptes de deixar-la només per la pel·lícula, perquè és una escena molt important al llibre. “El joc no ha acabat” diu el Snow mentre observem com l’equip de la Katniss, en Peeta i en Gale estan al capitoli fugint de les trampes que hi ha per la ciutat.

“Senyores i senyors, benvinguts als 76º Jocs de la fam” diu en Finnick en acabar el tràiler.

Tinc la sensació de què el tràiler vol reflectir el final de la revolució, un final feliç, cosa que, els que ens hem llegit la trilogia, sabem que no és veritat. Una cosa és que acabi bé, una altra que acabi d'una manera feliç. Aquesta segona part proment moltíssima més acció que la primera, la qual em va encantar com a adaptació de la primera part del llibre, però que em va semblar avorrida com a pel·lícula, crec que l'argument anava molt lentament.

 
Espero moltíssim del final d’aquesta saga de pel·lícules i tinc moltes ganes de veure-la, però alhora no la vull veure perquè sento que Els Jocs de la Fam s’acaben.


A continuació, mentre torno a veure infinitament el tràiler, us deixo les coses que més m’han agradat d’aquest i el que menys:


·         L’abraçada entre el Peeta i la Katniss
·         La frase d’en Finnick.



·         La sensació de què tot acabarà feliçment (no és una cosa dolenta, però a mi no hem va donar aquesta sensació quan vaig llegir el llibre).




4 comentarios:

  1. Hola maca <3

    Jo no he llegit els Jocs de la Fam ni he vist les pel·lícules :') En fi. Sóc divergent xD.

    Per cert, t'he nominat al booktag del pingüí <3

    http://elpinguinolector.blogspot.com.es/2015/07/booktag-6-el-booktag-del-pinguino.html

    Ens llegim!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hey!

      Si no has llegit o vist els Jocs de la Fam sí que ets divergent, hahaha!

      Moltes gràcies per nominar-me, el faré quan pugui!

      Nessie

      Eliminar
  2. Hola,

    Vec que fa molt que no publiqueu res, però si us animeu us he nominat en un liebster award.

    http://historiestrobades.blogspot.com.es/2015/08/liebster-awards-ii.html

    Per cert, jo no he vist al tràiler, però després de llegir això té bona pinta.

    Un petó

    ResponderEliminar