jueves, 8 de mayo de 2014

Pre-estrena Divergent






Estic molt contenta de poder explicar això. El dia 30 d'Abril es va estrenar a Espanya la primera pel·lícula de la trilogía Divergent, de Veronica Roth. El que em va fer més il·lusió és que gràcies a la Nessie, que va aconseguir deu entrades, vam poder assistir a la preestrena al cinema de Diagonal Mar.





  

Aquí teniu la ressenya del llibre que vam fer     fa temps, on   la Nessie i jo vam fer una mena de "representació" de les faccions al Chicago   futurístic.
  Bé, doncs primer de tot m'agradaria dir que     estic emocionada ja que la pel·lícula era molt   semblant al llibre!








Aquí a la dreta també podeu veure el nostre últim vídeo, "Divergent. La pel·lícula" on ensenyem part del nostre dia abans i després de poder disfrutar de la preestrena! Això si, recomano veure tant el llibre com la pel·lícula, les dues coses són genials.







No oblideu donar m'agrada i subscriure al nostre canal. ;)

Fins aviat!

-Aby.

No hay comentarios:

Publicar un comentario